maandag 29 mei 2017

Even voorstellen... Tamara Haagmans

Voor Tintelinglezers is Tamara Haagmans waarschijnlijk al een bekende. Zij schreef de succesvolle 'Lot uit de Loterij'-verhalen, die je regelmatig voorbij ziet komen in de online bestsellerlijsten. Voor Tinteling is Tamara inmiddels bezig met een nieuw project. Ontmoet haar op 10 juni en lees hier alvast wat meer over deze auteur.



Mijn naam is Tamara Haagmans. Als ik niet schrijf lees ik en ook andersom. In 2010 begon ik 'echt' te schrijven en vanaf dat moment ben ik er niet meer mee opgehouden. Ik begon aan wedstrijden mee te doen en eindigde hoger en hoger, tot ik ze op een gegeven moment begon te winnen. Toen was het hek pas echt van de dam. Ik volgde (schrijf)workshops en las elk boek over hoe je moet schrijven dat ik maar in mijn vingers kreeg.

Ik ben dol op romantiek, op alles wat er mee te maken heeft, en omdat dat bij mijn man juist niet zo is, laat ik mijn romantiek maar los op jullie. Nee zonder flauwekul, ik vind het heerlijk om te schrijven over sterke vrouwen, die hun mannetje kunnen staan maar ook juist heel erg op zoek naar genegenheid en misschien zelfs wel liefde zijn. Ik hou van een 'stout' randje en van het opzoeken van grenzen. Dat is misschien waarom ik een jaar lang erotische verhalen voor een grote website heb geschreven.

Ik schreef trouwens voor Tinteling Romance de 'Lot uit de loterij'-serie na het winnen van de zomerliefde schrijfwedstrijd, en daarnaast schreef ik ook nog samen met Lily Frank 'Het glazen hart' voor Serious Request. Op mijn website staat een 'Over mij' pagina waarop je alles kunt zien dat ik tot nu heb gedaan en nog ga doen.

Als het aan mij ligt blijf ik ik nog heel lang doen wat ik nu doe :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten