woensdag 24 mei 2017

Even voorstellen... Mariëlle Brouwer

Naast Miranda Hillers en Lis Lucassen komt ook Mariëlle Brouwer op 10 juni naar Hijman Ongerijmd in Arnhem. Net als Kate Paris is Mariëlle ook een debutant. Zij debuteerde afgelopen voorjaar met de New Adult 'Chaos & Structure' over de Eindhovense band 'Structure'.

Wil jij Mariëlle beter leren kennen en een krabbel in jouw boek laten zetten door haar? Dat kan op 10 juni. Hier stelt Mariëlle zich aan je voor.



Ik ben Mariëlle Brouwer. Een 29-jarige juf die al haar hele leven in het mooie Brabant woont. Ik woon samen met mijn man Marc en mijn 2 katten en hond.

Sinds ik kan lezen, doe ik dat al. Van Romana en Ragebol naar Twilight en hop door naar de New Adults.

Mijn favoriete schrijvers zijn Sarah J Maas, Elle Kennedy en Sarina Bowen. 
Als kind bedacht ik altijd al de meest levendige verhalen om gewone situaties heen. En toen ik een puber was begon ik aan mijn eerste verhaal. Dat wil niemand overigens lezen, want tjonge dat is slecht. Maar ja, je moet ergens beginnen toch?

Nu, een dikke 15 jaar later, heb ik dan toch zelf mijn eerste New Adult gepubliceerd. Ik heb ervoor gekozen dit zelf te doen, omdat ik iemand ben die graag de regie in eigen handen houdt. 
Mijn eerste boek, Chaos & Structure is het eerste deel in een vijfdelige reeks over de Eindhovense band Structure. Deel 1 gaat over de zanger en je komt snel genoeg achter de rest als je het gaat lezen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten