dinsdag 6 januari 2015

Kriebelt het al?

Is het geen plaatje, de cover van Kriebels op glad ijs? De nieuwe Tinteling van Lily Frank verschijnt deze maand!
Wij zijn in ieder geval al helemaal verliefd!


Nieuwsgierig naar Kriebels op Glad ijs? Lees hieronder een preview!


♥ Kriebels op glad ijs - preview ♥


Voorzichtig liet ik mezelf een stukje naar beneden glijden, board horizontaal. Mijn knieën stonden op slot en deden pijn door het gehobbel van het snowboard op de heuveltjes in de sneeuw, maar ik bleef in ieder geval overeind.

Oké, misschien ging dit nog niet eens zo heel slecht. Misschien moest ik die bochtjes anders maar eens proberen. Ina had er tenminste een stuk minder krampachtig uitgezien. En vooral ook een stuk sneller. Hoe eerder ik bij die skihut was, hoe beter.
Maaiend met mijn armen zwaaide ik met mijn heupen in een poging om het board naar voren te draaien. Tot mijn verrassing lukte dat beter dan ik had verwacht. Iets... té goed misschien... Het leek wel alsof ik ineens in een achtbaan zat. De sneeuw schoot onder me door en ik zag mijn omgeving voorbij flitsen. Prut. Waar zat de handrem van dit ding? Voetrem? Wat voor rem dan ook?
Het dal kwam steeds sneller dichterbij. Oh nee, de mensen daar voor me ook! Ik maaide met mijn armen om me heen in de hoop dat ik door de luchtverplaatsing ook kon remmen.
'Pas op!' gilde ik, maar natuurlijk veel te laat. Met een klap knalde ik tegen de eerste persoon aan. Mijn hoofd klapte ergens tegenaan - was dat een skistok? - en meteen schoot er een flitsende pijn door me heen. Het volgende moment lag ik in een ingewikkelde knoop. Mijn lichaam brandde van de inslag, maar voelde tegelijkertijd koud aan door de sneeuw. Ik kon alleen maar denken aan de mensen die ik zojuist omver had ge... ge eh... gedingest. Leefden ze nog?
'Gaat het?'

 De stem had een donker timbre en kriebelde sexy in mijn oren. Ik hapte naar adem en keek op. Zijn donkergroene muts was van zijn hoofd gezakt en een paar wilde blonde krullen waren tevoorschijn gesprongen. Zijn kin werd bedekt door een dun stoppelbaardje. Voor me in de sneeuw lag zijn geblokte sjaal. Ik had het ineens bloedheet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten